1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CT565

848 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CT565

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CT565  یک ماکروفر پیشرفته با قابلیت های چندگانه است که می توانید از آن برای طبخ انواع مختلف غذاها به روش های مختلف استفاده کنید. این ماکروفر 27 لیتر ظرفیت داشته و از این نظر جز ماکروفرهای متوسط قرار می گیرد.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-CT565

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این ماکروفر استفاده از قابلیت فناوری سنگ کوارترز است که باعث می شود دما و حرارت در کوتاه ترین زمان ممکن به دمای پخت و دمای ایده آل برسد. این ماکروفر دارای 21 حالت پخت مختلف بوده و به شما این امکان را می دهد که انواع غذاهای سنتی و مدرن را با آن تهیه کنید.

این ماکروفر در کنار داشتن شرایط مختلف پخت، دارای قابلیت کانوکشن بوده و شما می توانید انواع مختلف کیک ها و شیرینی ها را با آن درست کنید. فناوری اینورتر قابلیت دیگر این ماکروفر است که مصرف انرژی دستگاه را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش داده تا علاوه بر کاهش هزینه ها، به حفظ محیط زیست نیز کمک کند.

این ماکروفر مجهز به قابلیت گریل نیز می باشد و شما می توانید مواد خوراکی خوشمزه خود را به شکل سالم و بدون هیچ گونه روغن گریل کنید. با استفاده از زمان پخت در این وسیله می توانید با خیال راحت زمان روشن بودن دستگاه و پخت غذا را تعیین کرده و به انجام کارهای دیگر خود بپردازید.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CT565 دارای 1000 وات توان مایکروویو و 1300 وات توان گریل است که برای یک ظرفیت و کارایی آن مقدار قابل قبول و مناسبی می باشد. پخت ترکیبی حرارت و اشعه، قفل کودک و یخ زدایی سریع از دیگر ویژگی های این ماکروفر ایده آل است که می تواند رضایت شما را به طور کامل به دست آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669