1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM33HV

763 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM33HV

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM33HV یکی دیگر از انواع وسایل برقی با رده انرژی مناسب است که استفاده از آن هزینه برق چندان زیادی به دنبال نخواهد داشت. ظرفیت این ماکروفر 25 لیتر است که این مقدار برای خانواده های کم جمعیت و یا خانواده هایی با جمعیت متوسط مناسب می باشد.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-SM33HV

یکی از ویژگی های جذاب درباره این ماکرفر طراحی زیبا و مینیمال آن است. این دستگاه دارای دکمه های تنظیم کارکرد در سمت راست و فاقد صفحه نمایش می باشد. این مساله باعث جمع و جور شدن ابعاد ماکروفر شده و شما می توانید به راحتی آن را روی میز یا هر قسمت آشپزخانه خود قرار دهید.

استفاده از این ماکروفر بسیار ساده است و شما با استفاده از دو پیچ ولومی یکی برای انتخاب حرارت و دیگری برای تنظیم نوع عملکرد می توانید دستگاه را روشن و آماده به کار کنید. توان مصرفی این دستگاه ماکروفر 1270 وات بوده که با وجود نسبتا قدیمی بودن دستگاه، مقدار بسیار مناسب و قابل قبولی می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این ماکروفر داشتن قابلیت یخ زدایی سریع است که به شما برای پخت مواد غذایی منجمد در شرایط مناسب و بهداشتی کمک می کند. تنظیمات این بخش برای صرفه جویی در مصرف انرژی مجزا بوده و شما بعد از قرار دادن ماده منجمد در دستگاه به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM33HV در کنار پخت مواد غذایی مختلف شما را به یک کدبانو تمام عیار تبدیل می کند. با استفاده از قابلیت کانوکشن این ماکروفر می توانید انواع مختلف کیک و شیرینی را آماده کرده و از طعم و تازگی آن ها لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669