1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S

720 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S D یک ماکروفر با بدنه مقاوم و توان حرارتی بسیار بالا است. توان این دستگاه برقی در حالت های مختلف با توجه به نوع کاربرد متفاوت است. برای مثال این ماکروفر 100 وات توان مایکرو، 1250 وات توان گریل و 1800 وات توان کانوکشن دارد.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-CD997S

یکی از ویژگی های جالب درباره این دستگاه حرارتی آن است که شما می توانید از حالت های مختلف تولید گرما و دما با در نظر گرفتن نوع ماده غذایی قرار داده شده در آن استفاده کنید. شما می توانید از قابلیت پخت ترکیبی یا یخ زدایی برای یخ های فریز شده استفاده کنید.

علاوه بر برنامه های فوق، این ماکروفر دارای 20 برنامه مختلف پخت و پز بوده و شما می توانید هر غذای خود را متناسب با محتویات آن گرم کنید. سیستم گرمایشی به کار رفته در این ماکروفر از نوع دورانی بوده تا غذای موجود در آن به طور کامل گرم شود.

بدنه داخلی آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این مساله هم طول عمر دستگاه را بالا برده و هم در بهداشت مواد غذایی قرار داده شده در دستگاه تاثیر مستقیم و مثبت می گذارد. تنظیم زمان از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که می توانید زمان گرم شدن دستگاه تا خاموشی آن را تنظیم کرده و با خیال راحت به کارهای دیگر خود مشغول شوید.

گنجایش این ماکروفر 42 لیتر بوده و با داشتن دو طبقه شما می توانید در هر زمان دو غذای خود را در آن گرم کنید. پنل تنظیمات آن به صورت لمسی بوده تا علاوه بر زیبا تر کردن دستگاه، استفاده از آن را برای شما ساده تر کند.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-CD997S دارای تکنولوژی اینورتر بدون نیاز به قطع و وصل کردن مداوم دستگاه استفاده کرده است تا مصرف انرژی را تا حداقل ممکن کاهش دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669