1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM332

821 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM332

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM332 یکی از مدل های ساده دستگاه ماکروفر موجود در بازار است که دارای کیفیت و کارایی قابل قبول و البته قیمت مناسب می باشد. در صورتی که به دنبال روش های پخت مختلف مواد غذایی مدرن و فست فود ها، گریل و پخت شیرینی نیستید، این دستگاه برقی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما به شمار رود.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-SM332

این ماکروفر دارای ابعاد 485 میلی متر پهنا، 400 میلی متر عمق و 287 میلی متر ارتفاع بوده و وزنی حدود 15 کیلوگرم دارد. استفاده از آن برای افرادی که به دنبال پیچیدگی نیستند بسیار ساده است. در قسمت سمت راست آن دو پیچ ولومی تعبیه شده است که می توانید با کمک آن ها درجه حرارت و دیگر تنظیمات پخت غذا را انجام دهید.

ظرفیت این ماکروفر 25 لیتر بوده و می توانید با کمک آن حجم قابل توجهی از مواد خوراکی و غذا تهیه کنید. توان مایکروویو این دستگاه 800 وات است که مقداری بسیار ایده آل و مناسب بوده و در کنار پخت کامل و مناسب مصرف انرژی کمی نیز دارد.

قابلیت یخ زدایی از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که در زمان بسیار کوتاهی یخ مواد منجمد را آب کرده و آن ها را آماده پخت یا مصرف می کند. ماکروفر پاناسونیک مدل NN-SM332 دارای قابلیت تنظیم زمان پخت تا 35 دقیقه بوده تا خاموش شدن دستگاه بعد از پخت کامل را به ماکروفر بسپارید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669