1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST34

695 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST34

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST34  یک ماکروفر با توان 800 وات بوده و در دو رنگ خاکستری و نقره ای موجود می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون آشپزخانه تان یکی از دو رنگ این ماکروفر زیبا را انتخاب کنید.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-ST34

ظرفیت این ماکروفر 25 لیتر بوده و برای خانواده ای با جمعیت متوسط و کم مناسب می باشد. این ماکروفر دارای ابعاد 485 میلی متر پهنا، 400 میلی متر عمق و 287 میلی متر ارتفاع بوده و وزن آن 10 کیلوگرم می باشد. این اعداد نشان می دهد که شما به راحتی می  توانید این دستگاه را در گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید.

قابلیت تنظیم زمان از دیگر ویژگی های این دستگاه برقی است که به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از سوختن غذا، زمان پخت یا گرم شدن آن را تعیین کرده تا دستگاه بعد از سپری شدن زمان، خاموش شود. صفحه نمایش به کار رفته در این ماکروفر از نوع LCD بوده و به طور بسیار واضح اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد.

این ماکروفر دارای برنامه های پخت مختلف بوده تا بتوانید با استفاده از آن غذاهای لذیذ و متنوع بسیاری تهیه کنید. حالت یخ زدایی از دیگر ویژگی های این دستگاه حرارتی است که بعد از خرید بارها به کار شما خواهد آمد.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST34 دارای 800 وات توان بوده و با سیستم پخش حرارت چند جهته باعث می شود غذای قرار داده شده در دستگاه به خوبی و به طور کامل گرم یا پخته شود. این ماکروفر توان مصرفی پایینی نیز داشته و هزینه برق مناسبی دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669