1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

آموزش عیب یابی ماکروفر پاناسونیک – بخش اول

1042 بازدید

در این بخش قصد داریم آموزش عیب یابی ماکروفر پاناسونیک که توسط مجموعه تعمیر ماکروفر جمع آوری شده ارایه نماییم پس همراه ما باشید. ماکروفر ها در برخی مواقع دچار عیب های به اصطلاح رایجی می شوند که در بسیاری مواقع می توان حدس زد مشکل از کجاست.

حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر پاناسونیک

در صورتی که ماکروفر را استارت می نمایید اما سینی آن نمی چرخد، لازم است حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر پاناسونیک را بخوانید. در این شرایط توصیه می کنیم ابتدا نسبت به تمیز نمودن چرخ زیر سینی و همچنین ریل آن اقدام نمایید. پس از تمیز نمودن این قسمت ها اقدام به قرار دهی ظرف آب بر روی سینی ماکروفر نمایید. در صورتی که با قرار دادن جسم سنگین چرخیدن سینی صورت نگیرد بدان معناست که نیاز به تعویض شفت (قطعه ای در زیر و مرکز سینی) دارد. تعویض آن بسیار آسان است.

حل مشکل روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

لازم است بدانید حل مشکل روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک چگونه است. ابتدا توصیه می کنیم نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر پاناسونیک اقدام نمایید. احتمالات زیر را بررسی کنید:

در صورتی که از سه راهی یا سیم رابط استفاده می کنید از برق رسانی آن مطمئن شوید.

دوشاخه ماکروفر به درستی داخل پریز قرار گرفته است.

آیا قفل کودک در ماکروفر پاناسونیک را فعال نکرده اید؟

آیا پزیر دارای برق می باشد؟

در صورتی که تمام موارد بالا بی عیب و نقص بود حتما با شماره تماس های مجموعه تعمیر ماکروفر تماس حاصل نمایید تا در کم ترین زمان ممکن نسبت به اعزام تعمیر کار مایکروویو پاناسونیک به محل شما اقدام گردد.

حل مشکل دود کردن ماکروفر پاناسونیک

جهت حل مشکل دود کردن ماکروفر پاناسونیک لازم است دو مورد بررسی شود. آیا در برنامه گرم کردن یا پختن عادی غذا دود می کند؟ یا در برنامه کانوکشن و گریل این مشکل رخ می دهد؟

در صورتی که ماکروفر پاناسونیک در برنامه کانوکشن یا گریل دود کند، به راحتی با استفاده از روش هایی که در مقاله قبل گفته شد می توانید نسبت به تمیز نمودن ماکروفر اقدام نمایید. این مشکل به دلیل سوختن چربی ها رخ می دهد. اما در صورتی که ماکروفر در حالت روشن نمودن عادی (خارج از برنامه) دچار مشکل دود کردن شود لازم است فورا با مجموعه تعمیر ماکروفر تماس حاصل فرمایید تا نسبت به اعزام تعمیرکار متخصص ماکروفر پاناسونیک به محل شما اقدام گردد.

حل مشکل جرقه زدن ماکروفر پاناسونیک

اقدامات لازم جهت حل مشکل جرقه زدن ماکروفر پاناسونیک، استفاده از یک لیوان آب جهت انجام تست بی عیب بودن مایکروویو پاناسونیک است. ابتدا یک ظرف آب پر نمایید و داخل ماکروفر قرار دهید. دقت داشته باشید در انجام این آزمایش نباید ظرف یا تجهیزات دیگری داخل ماکروفر باشد. در صورتی که ماکروفر جرقه نزند و به طور معمول کار کند یعنی ماکروفر سالم است و صرفا تجهیزات یا ظروفی که داخل آن استفاده شده دارای پریدگی، بازتاب فلزی و… بوده. اما در صورتی که ماکروفر پاناسونیک شما در این آزمایش نیز جرغه زد لازم است فورا با مجموعه تعمیر ماکروفر پاناسونیک تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت نسبت به اعزام تعمیرکار به محل شما اقدام نمایند.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • لعیا احمدی
    6 سال پیش

    سلام
    عملکرد ماکروفر پاناسونیک من با خطای H97 متوقف میش، علت چی هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید چون تو شهرمون هم تعمیرکار تخصصی نداره!

    • panasonicrepair
      6 سال پیش

      با شماره های شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان به صورت رایگان مشاوره بدهند

  • هادی
    4 سال پیش

    سلام و عرض ادب
    ماکروویو پانوسونیک ما خطای h97 را میده لطفا یه تلفن از تعمیرکاران تخصصی جهت مشاوره و تعمیر لازم دارم.شهر ما تعمیر کار تخصصی نداره.شهرستان امیدیه استان خوزستان.با اهواز ۱۲۰کیلومتر فاصله داره.ممنون

    • panasonicrepair
      4 سال پیش

      با سلام
      می تونید با شماره 09120305004 تماس بگیرید

  • پریسا میرلاشاری
    3 سال پیش

    سلام و خسته نباشید
    شرمنده مایکروفر من چند وقت رو هر برنامه ای میزنم بعد دکمه استارت رو میزنم خاموش میشه و میزنه دکمه استارت رو فشار بدین بازم استارت و میزنم کار نمیکنه

    • panasonicrepair
      3 سال پیش

      با سلام
      می تونید با شماره 09120305004 جهت مشاوره تماس بگیرید

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669