1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD692S

855 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD692S

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD692S یکی دیگر از انواع مختلف ماکروفر برند پاناسونیک است که بدنه ای نقره ای با طراحی بسیار شیک و مدرن دارد. ظرفیت داخلی این دستگاه 31 لیتر بوده و شما می توانید انواع مختلف غذاهای خود را در آن گرم کنید.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-GD692S

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه برقی داشتن فناوری اینورتر است. فناوری اینورتر باعث می شود که مصرف انرژی در دستگاه تا کم ترین مقدار ممکن پایین آمده و رده انرژی دستگاه در حالت بهینه قرار بگیرد. با استفاده از این ماکروفر می توانید از برنامه های مختلف پخت برای آماده کردن انواع غذاهای لذیذ به خصوص فست فود ها استفاده کنید.

علاوه بر برنامه های پخت به کار رفته در ماکروفر، این دستگاه دارای حالت گریل بوده و می توانید با استفاده از آن غذاهای گریل شده لذیذ و سالم تهیه کنید. این ماکروفر دارای حالت پخت ترکیبی بوده و با استفاده همزمان از المنت های گرمایشی و اشعه به شما کمک می کند پختی همه جانبه و کامل داشته باشید.

برنامه یخ زدایی از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که باعث می شود بتوانید در زمان بسیار کوتاهی بدون از دست دادن خواص غذا، آن ها را از حالت فریز شده خارج کرده و گرم کنید. طراحی این ماکروفر بسیار زیبا بوده و حذف دسته های آن باعث زیباتر شدن و مدرن تر شدن دستگاه شده است. برای باز کردن درب ماکروفر تنها کافی است دکمه باز کردن درب را فشار دهید.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD692S دارای ویژگی های دیگری از جمله قفل کودک و تایمر بوده تا استفاده از آن را برای زندگی شلوغ و پرکار امروزی شما ساده تر کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669