1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST342

875 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST342

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST342 یک ماکروفر با ظاهری بسیار شیک و زیبا است که بدون شک در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می کند. این ماکروفر دارای بدنه ای دو رنگ مشکی و نقره ای بوده و فاقد دسته برای باز کردن درب می باشد. طراحی بدنه آن به قدری ظریف است که بدون شک می تواند سخت پسند ترین افراد را نیز به خود علاقه مند کند.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-ST342

ابعاد و وزن مناسب یکی از ویژگی های این ماکروفر است که به شما این امکان را می دهد به راحتی آن را در هر گوشه از آشپزخانه قرار دهید. ارتفاع، پهنا و عمق این دستگاه به ترتیب 287، 485 و 485 میلی متر بوده و وزن آن 13کیلوگرم می باشد.

ظرفیت این ماکروفر مقدار مناسب 25 لیتر بوده و با استفاده از آن می توانید وعده های غذایی خانواده خود را به طور کامل با آن تهیه کنید. این ماکروفر دارای 9 برنامه پخت بوده و به شما این امکان را می دهد که مواد غذایی مختلف با دستور پخت های مختلف را با آن تهیه کنید.

این ماکروفر فاقد ویژگی های دستگاه های پیشرفته از جمله گریل، کانوکشن و پخت ترکیبی بوده و ممکن است شما را در مواردی با محدودیت مواجه کند. اگر پخت انواع فست فود ها و غذاهای سنتی و شیرین و کیک جز کارهای مورد علاقه شما است، بهتر است به دنبال خرید مدل های پیشرفته تر ماکروفر باشید.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-ST342 دارای قابلیت یخ زدایی سریع با تنظیمات جداگانه است. بنابراین اگر مواد اولیه برای پخت غذا منجمد است، نگران نباشید. با قرار دادن آن در ماکروفر در زمان کوتاهی می توانید از آن استفاده کنید. صفحه نمایش لمسی، تایمر پخت و قفل کودک از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که بعد از خرید می توانید از آن ها استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669