1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

نکات مهم در انتخاب ماکروفر

698 بازدید

ماکروفر، یکی از وسایل برقی خانگی است که معمولا برای گرم نمودن غذا و یا پختن غذاهای ساده از آن استفاده می شود. این وسیله با برندهای مختلف در بازار وجود دارد که زمانی که شما اقدام به خرید می کنید، در ابتدا باید معیارهایی را در نظر بگیرید و سپس نوع برند مناسب را انتخاب کنید. لذا در این مقاله ما نکاتی را که در زمان خرید ماکروفر باید در نظر داشته باشید، بیان خواهیم نمود:

1-   توان الکتریکی ماکروفر

همان گونه که بیان کردیم، از ماکروفر هم برای گرم نمودن و هم برای پختن غذا استفاده می شود. لذا شما در زمان خرید باید تعیین نمایید که دقیقا هدف شما از خرید ماکروفر چیست. اگر فقط از این وسیله برای گرم نمودن غذا استفاده می کنید، نیازی نیست که ماکروفر با توان الکتریکی بالا را انتخاب کنید زیرا توان بالا برای پختن غذا مناسب است.

2-   تکنولوژی انتقال حرارت

برخی از ماکروفرها مجهز به تکنولوژی انتقال حرارت هستند و در نتیجه برای پختن غذا استفاده می شوند. لذا در زمان خرید، اگر تمایل دارید از ماکروفر خود در کنار اجاق گاز بررای پخت و پز استفاده نمایید، حتما از برندی خریداری نمایید که این تکنولوژی را داشته باشد. در این تکنولوژی، از المنت های حرارتی در ماکروفر استفاده می شود که حرارت را تولید نموده و فن موجود در دستگاه، باعث جابجایی حرارت و پخت غذا می گردد.

3-   وجود حسگر بخار

در ماکروفرهایی که برای پخت و پز استفاده می شود حتما باید حسگر بخار وجود داشته باشد تا براساس بخار تولید شده از غذای در حال پخت، درجه پخته شدن غذا را تشخیص داده و به موقع به صورت اتومات، ماکروفر را خاموش کند. این مورد در انتخاب نوع ماکروفر اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است در حین پخت غذا، فرد فراموش کند که به غذا سر بزند و در نتیجه غذا خواهد سوخت.

4-   درب مجهز به قفل کودک

برخی از ماکروفرها، مجهز به قفل کودک هستند و باعث می شود که در زمان کار ماکروفر، با انتخاب این برنامه، درب آن قفل شده و کودک نتواند درب ماکروفر را باز کند پس ایمنی این دسته از  ماکروفرها بیشتر است.

5-   توجه به محل قرار دادن ماکروف

توصیه می کنیم که قبل از خرید، حتما ابعاد محلی را که قصد دارید ماکروفر را در ان جا قرار دهید، در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید. زیرا ممکن است که شما ماکروفری را انتخاب کنید که اندازه آن بزرگتر از مکان انتخابی است و لذا در زمان نصب و راه اندازی، دچار مشکل خواهید شد.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669