1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

روش های از بین بردن بوی ماکروفر پاناسونیک

804 بازدید

هر زمان که شما ماده غذایی را داخل ماکروفر پاناسونیک می گذارید، عطر غذا داخل آن می پیچد و در نتیجه پس از اتمام پخت و یا گرم کردن ماده غذایی، باید تا مدتی درب ماکروفر را باز بگذارید تا بوی غذا از محفظه داخلی خارج شده و از بوگیر شدن وسیله جلوگیری گردد. اما به هر حال با تمام اقدامات انجام شده، ممکن است که پس از مدتی، وسیله شما بوگیر شود و در نتیجه از آن روز به بعد هر غذایی را داخل ماکروفر پاناسونیک بگذارید، غذا، بوی محفظه داخلی را به خود می گیرد. لذا در این جاست که شما باید به فکر رفع بو باشید. در این مقاله ما به راه حل هایی برای این منظور اشاره خواهیم نمود:

1-   ابتدا 4 قاشق سرکه را در ظرف مخصوص ماکروفر ریخته و بقیه ظرف را پر از آب کنید. سپس دستگاه را به مدت 6 دقیقه روشن کنید. در نهایت پس از اتمام کار، درب دستگاه را باز نکنید بلکه یک ساعت صبر کنید و بعد از باز کردن درب با یک دستمال، داخل دستگاه را تمیز کنید. در این روش می توانید به جای سرکه، از آب لیمو هم استفاده کنید ولی سرکه قدرت بوگیری بیشتری دارد.

2-   می توانید یک ظرف از محلول آب و سرکه را آماده کنید که معمولا یک پیمانه سرکه و 4 پیمانه آب کافی است. بدون روشن نمودن دستگاه، ظرف را داخل محفظه گذاشته و درب را ببندید و تا زمانی که بوی ماکروفر پاناسونیک برطرف نشده است، درب دستگاه را باز نکنید.

3-   یک ظرفی که قابل گذاشتن در ماکروفر باشد را انتخاب نموده و چند برش لیموی تازه را داخل آن بگذارید. سپس ظرف را داخل دستگاه گذاشته و دستگاه را به مدت 5 دقیقه روشن نمایید تا بو جذب لیموها شود. در نهایت که عملیات دستگاه تمام شد، تا یک ساعت درب دستگاه را باز نکنید. پس از آن محفظه داخلی را با دستمال تمیز پاک کنید.

4-   یک قاشق وانیل را داخل یک ظرف آب بریزید و ظرف را داخل ماکروفر گذاشته و دستگاه را در حد چند دقیقه روشن کنید. پس ازا تمام شدن تایم برنامه، درب را تا 1 ساعت باز نکنید زیرا وانیل بسیار خوشبو است و اجازه دهید که عطر وانیل در داخل دستگاه باقی بماند. البته در این روش نیز می توانید از جوش شیرین هم استفاده کنید زیرا جوش شیرین خاصیت بوگیری قوی دارد.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • بهترین های جهان
    6 سال پیش

    عالی ممنون .

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669