1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

آموزش عیب یابی ماکروویو پاناسونیک – بخش دوم

1032 بازدید

حل مشکل خاموش شدن ماکروویو پاناسونیک در زمان کار
جهت حل مشکل خاموش شدن ماکروویو پاناسونیک در زمان کار باید بدانید سیستم داخلی مایکروویو ها طوری طراحی شده که در صورت افزایش حرارت ترموستات فعال شده و ماکروویو را خاموش نماید. پس کلیه عواملی که سبب افزایش دمای ماکروویو می شود را بررسی نمایید. در صورتی که ماکروویو داخل کابینت باشد احتمالا این امر موجب افزایش دمای آن شده.

در صورتی که ماکروویو به سه راهی و سیم رابط وصل باشد لازم است از آن ها قطع شده و به صورت مستقیم به برق متصل گردد و پس از آن روشن شود. اگر با اتصال مستقیم به برق این خاموش شدن رخ نداد مشکل از سه راهی یا سیم رابط است.

ولتاژ برق منزل را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که نوسان ولتاژ دارید به هیچ وجه از ماکروویو استفاده نکنید چرا که موجب فشار مضاعف به دستگاه و سوختن آن می شود.

اگر این خاموش شدن در کم تر از 5 دقیقه رخ دهد لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار ماکروویو پاناسونیک به محل نمایید.

حل مشکل صدای ماکروویو پاناسونیک
جهت حل مشکل صدای ماکروویو پاناسونیک لازم است بدانید آیا شفت (قطعه ای که در مرکز و زیر سینی ماکروویو قرار گرفته) و سینی مایکروویو به درستی در محل خود قرار گرفته؟ آیا از ماکروویو در مدت طولانی استفاده شده و فن آن در حال کار است؟ آیا دستگاه ماکروفر در حالت تراز قرار گرفته؟

در صورتی که کلیه موارد بالا چک شد و حالت غیر عادی از دستگاه مشاهده شد نیاز است که با مجموعه تعمیر ماکروویو پاناسونیک تماس حاصل نموده تا در کم ترین زمان به محل مشتری مراجعه نمایند.

حل مشکل روشن نشدن گریل ماکروویو پاناسونیک
جهت برطرف نمودن حل مشکل روشن نشدن گریل ماکروویو پاناسونیک لازم است بدانید در پخت گریل، المنت بالای محفظه ماکروویو پاناسونیک به صورت مدام روشن نمی باشد و در حین پخت روشن و خاموش می شود. اما جهت انجام تست گریل لازم است ماکروویو را بر روی برنامه گریل تنظیم نموده و به مدت دو دقیقه زمان برای آن مشخص نمایید. در صورتی که المنت روشن شود و به رنگ قرمز در آید می توان مطمئن شد که گریل به خوبی کار می کند، در غیر این صورت لازم است با مجموعه تعمیر ماکروویو پاناسونیک تماس حاصل نمایید تا نسبت به اعزام تعمیر کار مایکروویو پاناسونیک به محل اقدام نمایند.

حل مشکل کار نکردن دکمه های ماکروویو پاناسونیک
حل مشکل کار نکردن دکمه های ماکروویو پاناسونیک نیازمند این است که بدانید در صورتی که قفل کودک فعال باشد هیچ یک از دکمه های ماکروفر پاناسونیک کار نخواهد کرد. پس از اطمینان از فعال نبودن قفل کودک ماکروویو، ماکروویو پاناسونیک را از برق جدا کرده و به مدت 2 دقیقه منتظر بمانید و مجددا به برق متصل کنید. در صورتی که این مشکل برطرف نشده بود با مجموعه تعمیر ماکروویو پاناسونیک تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669