1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

عیب یابی ماکروفر پاناسونیک

733 بازدید

در میان انواع برندهای ماکروفر که در بازار وجود دارد، ماکروفر پاناسونیک یکی از بهترین برندهایی است که در میان مشتریان، محبوبیت زیادی را به دست آورده است. اما به هر حال یک وسیله برقی حتی اگر به بهترین شکل ممکن ساخته شده باشد باز هم ممکن است در اثر عدم استفاده صحیح از آن، دچار عیب شود و این مسئله در مورد ماکروفرهای نیز صدق می کند. دانستن برخی از مهمترین عیوب ماکروفر پاناسونیک، کمک می کند که در زمان خراب شدن دستگاه، بهتر بتوانید عیب رخ داده را تشخیص داده و در صورت امکان خودتان آن ها را رفع کنید.

عیب اول:

سینی ماکروفر نمی چرخد.

در این صورت ابتدا توصیه می کنیم که چرخ سینی و نواحی اطراف آن را تمیز کنید. سپس سینی را مجددا رو چرخ گذاشته و یک ظرف آب روی آن قرار دهید. اگر باز هم سینی نچرخید، مشکل را به تعمیرکار اطلاع دهید.

عیب دوم:

ماکروفر پاناسونیک روشن نمی شود.

همیشه در بروز عیوب مختلف برای ماکروفر خود، ابتدا ساده ترین موارد را کنترل نمایید. برای روشن نشدن دستگاه ابتدا قسمت اتصالات به برق را بررسی کنید. برای مثال دو شاخه دستگاه و اتصالات آن باید سالم باشد؛ پریز برق باید جریان برق را به خوبی و بدون قطعی عبور دهد و… . اکثر مواقع، مشکل از همین قسمت هاست. ولی با این حال اگر باز هم با انجام این موارد و خواندن دفترچه راهنما، دستگاه روشن نشد، حتما با نمایندگی های مجاز تعمیر ماکروفر پاناسونیک تماس بگیرید.

عیب سوم:

از ماکروفر، دود خارج می شود.

اگر غذای شما دارای چربی است، ممکن است چربی ها در حال سوختن باشند ولی اگر در حالت عادی از دستگاه دود خارج می شود، حتما در دستگاه خرابی رخ داده و بلافاصله باید ماکروفر را خاموش کرده و با نمایندگی تماس بگیرید.

عیب چهارم:

در داخل ماکروفر، جرقه به وجود می آید.

جرقه زدن در ماکروفر، دو دلیل دارد. یا این که ظروف شما فلزی یا لپ پر هستند در نتیجه جرقه می زند یا این که در داخل دستگاه، اتصالات دچار نقص شده است. لذا ابتدا ظرف داخل ماکروفر را عوض کنید تا مطمئن شوید که آیا این مشکل از ظرف است یا دستگاه و در صورت رخ دادن مجدد جرقه، عیب از ماکروفر است. در این صورت شما باید سریعا دستگاه را از برق خارج کردن و تا زمان تعمیر شدن آن، از استفاده مجدد پرهیز کنید. توصیه می کنیم که حتما تعمیرات ماکروفر پاناسونیک را به نمایندگی های مجاز این برند بسپارید.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669