1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

چگونه یک ماکروفر مناسب خریداری کنیم

597 بازدید

در دنیای امروز که مشاغل برای افراد زیاد شده  فرصت برای انجام امور مختلف کمتر شده است لذا همه ما به دنبال این هستیم که به بهترین شکل ممکن از زمان استفاده کرده و با سرعت بیشتری فعالیت های خود را پیش ببریم که در این راستا تکنولوژی نیز با ابداع و اختراع وسایل و روش های جدیدی به کمک بشر آمده است. برای مثال در دهه های اخیر میزان اشتغال بانوان در خارج از منزل افزایش یافته است در نتیجه این افراد فرصت کافی برای رسیدگی به امور داخلی خانه نداشته و به دنبال روش هایی هستند که در همان وقت کم بتوانند امور خانه را به خوبی پیش ببرند. با توجه به این که بخش عمده فعالیت های داخل خانه مربوط به آشپزخانه می شود، یکی از خدمات تکنولوژی در این زمینه، طراحی و ساخت ماکروفر بوده است که می توان به ماکروفر لقب “کمک آشپز” را داد زیرا در کنار اجاق گاز، به شما کمک می کند که سرعت طبخ غذا افزایش یابد.

با توجه به این که هم اکنون برندهای مختلفی در تولید وسایل برقی خانگی فعالیت دارند، این شرکت ها فعالیت های خود را در تولید ماکروفرها نیز گسترش داده و همین امر قدرت انتخاب مشتریان را بیشتر کرده است. لذا برای داشتن یک انتخاب ایده آل باید به چند نکته توجه نمود:

1-   تعیین قدرت ماکروفر متناسب با هدف خرید

ماکروفرها با توان الکتریکی متفاوت تولید می شود و در نتیجه میزان کارایی آن ها متفاوت خواهد بود. از آنجایی که از ماکروفر هم می توان برای طبخ برخی از غذاهای استفاده نمود و هم برای گرم کردن مواد غذایی، لذا ابتدا هدف خود را از خرید مشخص کنید. اگر میزان استفاده شما از ماکروفر برای پختن غذا بیشتر است باید مدلی با توان بالا را انتخاب نمایید.

2-   وجود فاکتورهای ایمنی در ماکروفر

تنظیمات مربوط به ایمنی در ماکروفرها را باید از دو منظر بررسی نمود. اولین مورد این که هر ماکروفر باید مجهز به قفل کودک باشد تا آسیبی به بچه ها در منزل وارد نشود اما بعد دیگر ایمنی، مربوط به کنترل میزان پخت و یا گرم کردن غذا در ماکروفر برای جلوگیری از آتش گرفتن غذا یا ماده غذایی است. برای مثال ماکروفرها باید حسگرهایی داشته باشند که براساس مقدار بخاری که در محفظه داخلی دستگاه جمع می شود تشخیص دهد که غذا در چه مرحله ای از پخت بوده و با دمای بیش از حد منجر به سوختن و آتش سوزی نشود.

3-   توجه به کارایی های مختلف دستگاه

در میان برندهای مختلف تحقیق کنید و از میان آن ها ماکروفری را انتخاب نمایید که بیشترین امکانات را داشته و در نتیجه کارایی بالاتری متناسب با نیاز شما خواهد داشت.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669