1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GF574M

917 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GF574M

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GF574M یکی از دستگاه های ماکروفر موجود در بازار است که در رده متوسط برند پاناسونیک قرار گرفته است. این ماکروفر دارای حالت های پخت مختلف از جمله پخت گوشت، پخت سبزیجات، پخت برنج و پاستا بوده تا شما بتوانید هر غذای مورد علاقه خود را با آن تهیه کنید.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-GF574M

علاوه بر پخت انواع مختلف غذاهای کلاسیک و مدرن، شما می توانید در زمان کوتاهی غذاهای آماده خود را گرم کرده و میل کنید. ظرفیت این ماکروفر 27 لیتر بوده و از این نظر نیز در رده متوسط قرار می گیرد. در واقع خرید این دستگاه برای خانواده های کم جمعیت و یا با جمعیت متوسط کاملا مناسب می باشد.

قابلیت گریل ویژگی دیگر این ماکروفر است که به شما این امکان را می دهد غذاهایی سالم، بدون روغن، خوشمزه و البته زیبا آماده کنید. با استفاده از حالت یخ زدایی سریع در این ماکروفر می توانید مواد منجمد شده را در زمان کوتاهی آماده استفاده و مصرف کنید.

موتور این ماکروفر 1000 وات توان داشته که در مقایسه با ظرفیت کاری دستگاه مقداری بسیار مناسب و ایده ال می باشد. طراحی این ماکروفر نیز در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار متفاوت و جذاب می باشد. در طراحی آن از ترکیب رنگ های نقره ای و مشکی استفاده شده که ظاهری بسیار مدرن و زیبا به آن داده است.

به جای سینی های گردان مرسوم در این دستگاه از یک صفحه مسطح بزرگ استفاده شده است. این تغییر باعث می شود حجم مفید داخلی تا 30 درصد افزایش پیدا کرده و شما بتوانید ظروف با اندازه های بزرگ تر را نیز داخل آن جای دهید.

در ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GF574M از فناوری اینورتر استفاده شده است. این تکنولوژی در کنار افزایش طول عمر دستگاه، میزان مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669